Pleťové tonikum pro suchou a citlivou pleť.
Dobrý den. Je mi 56 let. Zakoupila jsem tonikum pro suchou a citlivou pleť. Reakce byla taková, že mě začal pálit obličej a úplně zrudnul. Co s tím. Děkuji za radu. S pozdravem J. Márová
- Jarmila Márová
Vážená paní Márová
velice se omlouváme za problémy způsobené produktem Pleťové tonikum pro suchou a citlivou pleť.
Pokud jste po aplikaci výrobku zaznamenala otoky obličeje, zarudnutí, pálení a začervenání, pravděpodobně se jednalo o alergickou reakci na tento výrobek.
Co se týče alergické reakce, u některých citlivých jedinců se může přes všechna testování stát, že po použití kosmetického přípravku se podráždění vyskytne. To se může stát s jakýmkoliv produktem od jakéhokoliv výrobce. Většinou je alergická reakce způsobena některou z obsažených složek, např. konzervantem, aktivní látkou nebo parfémem. Všechny obsažené ingredience jsou samozřejmě pro kosmetické výrobky povolené, jsou použity v povolených koncentracích a výrobek byl ohodnocen Státním zdravotním ústavem v Praze jako bezpečný pro zdraví člověka. Bohužel, každý jsme originál a reagujeme jinak.
Dokonce je podle dermatologů možné, že člověk nemusí být mnoho let citlivý na určitou látku obsaženou v kosmetickém nebo farmaceutickém produktu (i v potravinách) a pak se najednou reakce objeví (během let se snižuje imunita, záleží i na interakci např. s potravinami, léčivy, jinými kosmetickými produkty, povětrnostních vlivech a celkovém stavu klienta - vlivu hormonů, stresu atd.). Příčinu podráždění by vám mohli stanovit na alergologii, kde by zjistili, která z ingrediencí (nebo skupiny ingrediencí – např. určité parfémy, konzervace, rostlinné extrakty aj.) vám tuto nepříjemnost způsobuje.
Vždy, když zákazník zakoupí nový výrobek, doporučujeme test snášenlivosti provést aplikací výrobku v místě loketní jamky.
Bohužel dle našeho Reklamačního řádu nelze zboží reklamovat v těchto případech:
- použité kosmetické přípravky bez zjevné závady
- zboží s prošlým či omezeným datem spotřeby nebo použitím, pokud tato skutečnost byla známa zákazníkovi již v době nákupu
- vada vzniklá na věci je způsobena běžným opotřebením
- vada zboží je způsobena zákazníkem a vznikla nesprávným užíváním, skladováním, údržbou či mechanickým poškozením
- vada vznikla v důsledku vnější události mimo vliv prodávajícího
- zvýšenou citlivost či případ alergické reakce na dodané zboží nelze samu o sobě považovat za vadu zboží.
V případě dalších dotazů jsem pro vás k dispozici.
Hezký den.
Martina Šubínová
Úsek řízení kontroly jakosti
Sdílejte článek: